نیازمندیهای همشهری - تبلیغات رایگان

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تبلیغات رایگان
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

آرشیو وبلاگ
خرداد 96
تیر 96
تبلیغات



نیازمندیهای همشهری یکی از روزنامه هایی هست که خیلی ها جهت دادن آگهی به اون مراجعه میکنند.

نیازمندی همشهری

خوب شما باید جهت دادن آگهی به این روزنامه کافی هست که روی عکس بالا کلیک و روی ارسال رایگان آگهی کلیک کنید، بعد شما میتونید آگهی خودتون رو به سایت به صورت رایگان بدین، خوب نیازمندیهای همشهری بسیار موفق بوده.

یک روز من یک مغازه دشتم که به زور میتونستم اجاره خوده مغازه رو ازش به دست بیارم، بعد نمیدونستم چکار کنم، مغازه تنها سرمایه من بود و میخواستم باهاش یک کاری کنم، خوب به نیازمندیهای همشهری مراجعه کردم و یک آگهی رایگان دادم.

بله تو آگهی خودم نوشتم که من به یک سرمایه گذار نیاز دارم که هم راهکار بده و هم سرمایه داشته باشه، نیازمندیهای همشهری اینکار رو برام رایگان کرد، من به خونه مراجعه کردم و منتظر تماس موندم. بعد چند دقیقه یک نفر بهم زنگ زد و گفت آماده همکاری هست.

بله اون اقا فرشته نجات من بود و تونست منو از این وضعیت نجات بده، اون بنده خدا با کلی سرمایه اومد و گفت بیا با هم مغازه رو متحول کنیم، بعد پیشنهاد داد که باید درباره کاربی مغازه بیشت فکر کنیم و ببینبم که چه کاربری به درد مغازه میخوره.

بعد ایشون همه چیز رو متحول کرد. من همیشه برای نیازمندیهای همشهری دعا میکنم که انشالله همیشه موفق باشه چون باعث شد تا زنگی من واقعا عالی بشه، خوب دیر نشده و شما هم میتونید به این روزنامه آگهی بدین.

 


نظر
نویسنده: رمضان احمدی دستجردی ا تاریخ : سه شنبه 96 تیر 13 :: ساعت: 10:46 صبح

درباره وبلاگ


لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 3871
تعداد مطالب: 8
زمان اذان:
امکانات دیگر