معرفی سایت دیوار - تبلیغات رایگان

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تبلیغات رایگان
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

آرشیو وبلاگ
خرداد 96
تیر 96
تبلیغات



فکر میکنم کمتر کسی باشد که نام سایت دیوار رو نشنیده باشد. دیوار برنامه ای هست که در زمینه درج آگهی در ایران حرف اول رو میزند، اما چه شد که دیوار اینقدر طرفدار پیدا کرد، سایت دیوار به موضوع خدمت رسانی و رفع نیازهای مردم اهمیت داد و برای همین هم توانست خیلی زود جایگاه خود را در بین سایت های درج آگهی و تبلیغات رایگان بیابد.

من در اینجا باید بگم که شاید بیشتر افراد برای تبلیغات به این سایت میرند و واقعا هم جواب گرفتن، و یکی از اونهایی که در این خصوص جواب گرفته خود بنده هستم.

من یک ماشین 206 صندوقدار داشتم که متاسفانه در تصادف از دست دادم و مجبور شدم، با توجه به اینکه ماشین بیمه نبود ماشین رو به قیمت پائینی بفروشم، و با توجه به اینکه 206 صندوقدار دوست داشتم به خیلی از نمایشگاه ها سر زدم ولی این خودرو رو پیدا نکردم.

با توجه به اینکه مشهدی هستم به سایت دیوار مشهد خودرو سر زدم و در این سایت یک خودرو 206 که زیاد کار نکرده بود رو پیدا کردم و بعد از تماس با صاحب خودرو تونستیم خودرو رو معامله کنیم، بله سایت دیوار خرید خودرو تونست واقعا به من کمک بسیاری بکنه.

ثبت آگهی در دیوار


نظر
نویسنده: رمضان احمدی دستجردی ا تاریخ : یکشنبه 96 تیر 25 :: ساعت: 9:2 صبح

درباره وبلاگ


لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 3867
تعداد مطالب: 8
زمان اذان:
امکانات دیگر